Produkty

rozdzielacz smx układy smarowania air oil

AIR/OIL SMX

Kluczowe informacje:

OPIS PRODUKTU

Zawór mieszający SMX jest podstawą progresywnego systemu modułowego powietrze/olej.

Rozdzielacz powietrza/oleju wykorzystuje charakterystykę modułowego, progresywnego rozdzielacza SMX do układu powietrze/olej.

Elementy modułowe montowane są na podstawie, która poprzez specjalne złączki zapewnia mieszaninę powietrza i oleju lub, w razie potrzeby, samego oleju.

OBSZARY ZASTOSOWANIA SMAROWANIA POWIETRZEM/OLEJEM

– Smarowanie elementów obracających się z dużą prędkością, gdzie wymagane jest równomierne rozprowadzanie małych ilości smaru i jest w stanie utrzymać pomiędzy ruchomymi elementami film smarny, który ma tendencję do przenoszenia przez dużą moc wirówki.

– Smarowanie części maszyn pracujących w wysokich temperaturach, gdzie smar ma tendencję do wysychania lub spalania

smarowanie natryskowe łańcuchów lub przekładni

– Smarowanie prowadnic i prowadnic wymagających cienkiej warstwy smaru na całej ich powierzchni

– Smarowanie łożysk, które wymagają ochrony przed wnikaniem kurzu, wody lub innych szkodliwych substancji. Mieszany przepływ powietrza wytwarza niewielkie nadciśnienie wewnątrz smarowanego elementu, zapobiegając przedostawaniu się innych zanieczyszczonych ciał

– Smarowanie punktu, do którego nie można dotrzeć tradycyjnym systemem smarowania, gdzie jedynie spray olejowy rozwiązuje problem

DODATKOWE INFORMACJE

MODUŁOWA KONCEPCJA progresywnych elementów dozujących SMX umożliwia elastyczność układu smarowania w celu dostosowania go do potrzeb instalowanego projektu.

KOMPATYBILNOŚĆ z instalacjami systemu progresywnego Dropsa. Rozdzielacz powietrza/oleju jest kompatybilny z tradycyjnym systemem SMX, co pozwala na zamontowanie jednego lub większej liczby rozdzielaczy powietrza/oleju w istniejących instalacjach, konieczne jest jedynie posiadanie generatora sprężonego powietrza.

OSZCZĘDNOŚĆ ŚRODKA SMARNEGO. Olej dostarczany do strumienia powietrza jest dokładnie dozowany zgodnie z efektywnym zapotrzebowaniem na punkt smarowania. pozwala to uniknąć nadmiernego marnowania środka smarnego.

LEPKOŚĆ SMARU. Można stosować dowolny rodzaj smaru o lepkości od 15 do 1000 cSt przy temperaturze roboczej płynu od 0°C do 80°C. Najlepsze warunki uzyskuje się przy lepkości oleju pomiędzy 32 a 320 cSt w temperaturze 40°C.

CHŁODZENIE SMAROWANYCH CZĘŚCI. Ciągły dopływ zmieszanego strumienia powietrza oprócz smarowania ma także działanie chłodzące.

DZIAŁANIE ZATRZYMUJĄCE Nadciśnienie wewnątrz smarowanych elementów zapobiega przedostawaniu się ciał obcych.

FUNKCJA STEROWANIA. Dzięki systemowi progresywnemu nieprawidłowe działanie elementu pomiarowego sygnalizowane jest przez urządzenie sterujące.

PRZYJAZNA DLA ŚRODOWISKA. Układ powietrze/olej nie wytwarza mgły olejowej i dlatego nie powoduje zamglenia.

Zapytaj o produkt